آغاز پرداخت ودیعه مسکن ۲ میلیاردی به آسیب دیدگان جنگ اخیر

رکنا شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:18
رکنا: معاون شهردار تهران اعلام کرد که به شهروندانی که منازلشان در جنگ آسیب دیده است، تا سقف ۲ میلیارد تومان ودیعه مسکن ارائه می شود.
آغاز پرداخت ودیعه مسکن ۲ میلیاردی به آسیب دیدگان جنگ اخیر

به گزارش رکنا به نقل از فارس، داوود گودرزی گفت: پرداخت ودیعه مسکن به مالکان واحدهای آسیب‌دیده آغاز شده است. از ۹ اسفند ۱۴۰۴ که آمریکا و اسرائیل به ایران حمله کردند، خانه‌های برخی از شهروندان آسیب دید و این افراد در هتل‌ها اسکان یافتند.

شهرداری تصمیم‌ گرفت که تا سقف ۲ میلیارد تومان ودیعه و ۴۰ میلیون تومان کرایه برای این افراد خانه اجاره کند.

امروز معاون شهردار گفت که علاوه بر ودیعه و کرایه برای جبران خسارت لوازم‌خانگی، مبالغی بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان به خانوارها اختصاص‌یافته و روند پرداخت این کمک‌ها آغاز شد.

این پرداخت‌ها بر اساس ارزیابی خسارت و دسته‌بندی واحدها در گروه‌های مختلف انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند از طریق مراکز مدیریت بحران، سامانه ۱۸۱۱ یا شهرداری نواحی پیگیر وضعیت خود باشند.

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.