پرونده علیرضا منصوریان روی میز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عراق

افکار نیوز شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:17
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عراق، سرمربی و دروازه‌بان تیم الطلبه را به دلیل حواشی دیدار برابر زاخو محروم و جریمه کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عراق، سرمربی و دروازه‌بان تیم الطلبه را به دلیل حواشی دیدار برابر زاخو محروم و جریمه کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عراق پس از بررسی گزارش ناظر دیدار بین تیم‌های الطلبه و زاخو در لیگ ستارگان عراق، احکام انضباطی خود را صادر کرد. این مسابقه که در ورزشگاه زاخو برگزار شد، با حواشی قابل توجهی همراه بود که منجر به توقف موقت بازی شد.

طبق گزارش رسمی، در دقیقه ۵۸ و پس از به ثمر رسیدن گل نخست زاخو، فهد طالب، دروازه‌بان الطلبه، با شوت کردن توپ به سمت هواداران حریف و اعتراض شدید به تصمیم داور، جنجال‌آفرینی کرد. همچنین عنوان شده که او نقش مهمی در تحریک تیمش برای ترک زمین مسابقه داشته است.

در ادامه این تنش‌ها، علیرضا منصوریان، سرمربی الطلبه نیز با رفتار خود تیم را به عدم ادامه بازی ترغیب کرد. در نتیجه این اتفاقات، مسابقه به مدت ۱۰ دقیقه متوقف شد تا شرایط به حالت عادی بازگردد، اما این وقفه در نهایت منجر به ورود کمیته انضباطی به پرونده شد.

بر اساس رأی صادره، منصوریان به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و حضور در ورزشگاه به همراه جریمه ۵ میلیون دینار عراقی محکوم شد. همچنین فهد طالب نیز با یک جلسه محرومیت از بازی و جریمه ۲ میلیون دیناری مواجه شد. این حکم به صورت موقت صادر شده و امکان تجدیدنظرخواهی برای طرفین وجود دارد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.