حق تیم ما را خوردند؛ به CAS شکایت می‌کنیم

خبرورزشی جمعه 04 اردیبهشت 1405 - 14:09
نائب رئیس باشگاه شباب‌الاهلی امارات به رأی صادر شده AFC اعتراض کرد.

شباب الاهلی پس از شکست یک بر صفر مقابل ماچیدا زلفیا در نیمه‌نهایی لیگ نخبگان آسیا، درخواست رسمی برای تکرار این مسابقه ارائه کرد؛ درخواستی که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا رد شد.

عبدالمجید حسین، نایب‌رئیس باشگاه، با تأکید بر ادامه این پرونده گفت که شباب‌الاهلی به دنبال حق از دست‌رفته خود خواهد بود، حتی اگر این موضوع به شکایت در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) منجر شود. او تأکید کرد باشگاه از مسیرهای قانونی برای پیگیری این موضوع عقب‌نشینی نخواهد کرد.

ماجرا به صحنه‌ای جنجالی در دقایق پایانی مسابقه بازمی‌گردد؛ جایی که گل تساوی شباب‌الاهلی توسط گیلرمه بالا در وقت‌های تلف‌شده، پس از بازبینی VAR توسط داور استرالیایی، شان ایوانز، مردود اعلام شد. دلیل این تصمیم، اجرای پرتاب اوت پیش از تکمیل تعویض بازیکن تیم ژاپنی عنوان شد؛ موضوعی که باشگاه اماراتی آن را «اشتباه فنی» تلقی کرده است.

با این حال، کنفدراسیون فوتبال آسیا بدون ارائه توضیحات بیشتر، اعتراض رسمی شباب‌الاهلی را رد کرده و در عین حال امکان ثبت درخواست تجدیدنظر را برای این باشگاه محفوظ دانسته است.

در پی این تصمیم، دیدار فینال بین ماچیدا زلفیا و الاهلی عربستان طبق برنامه قبلی در جده برگزار خواهد شد و پرونده اعتراض شباب‌الاهلی وارد مرحله جدیدی از پیگیری حقوقی شده است.

بیشتر بخوانید: دست رد AFC به سینه سردار آزمون و هم تیمی‌هایش

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.