وزیر امور خارجه ایران امروز در تماسهای تلفنی جداگانه با وزیر امور خارجه و فرمانده ارتش پاکستان درباره تحولات منطقهای و موضوعات مرتبط با آتشبس گفتوگو و رایزنی کرد.
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) چهارم اردیبهشتماه در تماسهای تلفنی جداگانه با محمد اسحاقدار معاون نخستوزیر و وزیر امور خارجه پاکستان و فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان در خصوص تحولات منطقهای و موضوعات مرتبط با آتشبس گفتوگو و رایزنی کرد.
عراقچی طی هفته گذشته نیز دوباره با وزیر خارجه پاکستان تلفنی گفتوگو کرد.
دونالد ترامپ در دقایق پایانی سهشنبه اقدام به تمدید آتشبس با ایران کرد.
منبع خبر "
تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.