عراقچی: میدان و دیپلماسی هماهنگ هستند        

الف جمعه 04 اردیبهشت 1405 - 11:41
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که میدان و دیپلماسی هماهنگ و در یک جبهه واحد هستند.

به گزارش تسنیم، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی در شبکه ایکس بر یکپارچگی ملت ایران در برابر دشمن تأکید کرد.

او نوشت: «شکست حملات تروریستی رژیم اسرائیل را به.خوبی در نحوه عملکرد نهادهای حاکمیتی ایران که همچنان با انسجام، هدفمندی و انضباط به مسیر خود ادامه می‌دهند، می‌توان دید.»

عراقچی ادامه داد: «میدان و دیپلماسی، دو جبهه کاملاً هماهنگ در یک جنگ واحد به شمار می‌روند. ملت ایران بیش از هر زمان دیگری یکپارچه و متحد است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.