پیام تشکر پزشکیان از پرستاری که جان 3 نوزاد را در زمان حمله آمریکایی- صهیونی به بیمارستان خاتم الانبیا نجات داد

بهداشت نیوز جمعه 04 اردیبهشت 1405 - 11:41

به گزارش بهداشت نیوز، مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار ویدئوی دوربین‌های مداربسته بیمارستان‌ خاتم‌الانبیا در جریان حمله نظامی آمریکا و رژیم اسرائیل به این مرکز درمانی، نوشت:

«‏آنچه در تصاویر برخی دوربین‌های مداربسته ثبت می‌شود تنها گوشه ناچیزی از جانفشانی‌ها و فداکاری‌های فرزندان عزیز ایران است.

دختر عزیزم ندا سلیمی از شما و همه آنان که جانانه پای کار ایران ایستاده‌اند تشکر می‌کنم.»

 

دوربین‌های مداربسته بیمارستان‌ خاتم‌الانبیا

منبع خبر "بهداشت نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.