ویزای آمریکا را به ملی‌پوشان ایران ندادند؛ برای ویزای کانادا هم اقدام شد

خبرورزشی پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 20:11
فدراسیون فوتبال ایران به موازات تلاش برای رفع مشکل ویزای آمریکا، فرآیند دریافت ویزای کانادا را نیز برای اعضای تیم ملی آغاز کرده تا در صورت صعود، آماده سفر باشند.

در حالی که هنوز ویزای اعضای تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در آمریکا صادر نشده و فدراسیون جهانی در این خصوص پیگیر است، مسئولان فدراسیون فوتبال برای صدور ویزای کانادا هم اقدام کرده‌اند.

تیم ملی ایران در صورت صعود از گروه خود در جام جهانی باید به کشور کانادا برود و بازی مرحله یک شانزدهم نهایی خود را در این کشور برگزار کند. از این رو مسئولان فدراسیون فوتبال که مشخصا به دنبال صعود ایران از گروه هستند برای صدور ویزای کانادا هم اقدام کرده‌اند.

اکثر بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی که پیش از این با حضور در کشورهای همسایه مراحل اولیه اداری برای صدور ویزای آمریکا را طی کرده بودند، به سفارت کانادا مراجعه کردند و برای ویزای این کشور هم کارهای اداری انجام دادند.

هنوز برخی اعضای کادرفنی و اجرایی و بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی برای دریافت ویزای کانادا اقدامی نکردند و باید به زودی این مرحله اداری را طی کنند.

بیشتر بخوانید: تصمیم لحظه آخری؛ تیم ملی به جام جهانی نمی‌رود؟

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.