
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان، ۳ ارديبهشت، در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با برگزاری اجتماعات مردمی «شبهای اقتدار» در سمنان موکبها و میز خدمت دادگستری، طی ۱۷ شب گذشته برپا شده است.
رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: مسئولان قضائی در این ۱۷ شب با حدود ۷۵۰ شهروند به صورت مستقیم دیدار کرده و به درخواستها و پرسشهای حقوقی و قضائی آنان پاسخ دادهاند.
اکبری گفت: در شبهایی که خیابانهای استان همچون دیگر نقاط کشور با حضور گسترده مردم چهرهای سرشار از اتحاد، همبستگی و نشاط پیدا کرده، دادگستری استان سمنان نیز با ایجاد موکب و میز خدمت در محل برگزاری این اجتماعات، زمینه گفتوگوی بیواسطه مردم با مسئولان قضائی استان را فراهم کرده است.
وی افزود: طی این شبها مسئولان و کارشناسان قضائی استان حضور فعالی در اجتماعات داشته و با انجام گفتوگوی چهرهبهچهره با مردم، پیگیر ارائه خدمات قضائی و راهنماییهای قانونی لازم بودهاند.
رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: برپایی این میز خدمت در زمینه اجرای منویات رهبر شهید انقلاب اسلامی و تأکیدات رئیس قوه قضائیه مبنی بر تحقق رویکرد مردمیسازی عدالت صورت گرفته است.
اکبری افزود: این خدمات همچنان ادامه دارد و مدیران و مسئولان قضائی استان با حضور فعال در محل موکب، آماده همراهی با مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان هستند.
وی گفت: حضور پررنگ مسئولان قضائی استان در این اجتماعات، جلوهای از لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و همراهی آنان با مردم و تأکید بر پایبندی به آرمانهای انقلاب اسلامی ارزیابی میشود.