ادعای آمریکا درباره توقیف نفتکش حامل نفت ایران در اقیانوس هند

مشرق نیوز پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 15:44
پنتاگون در اطلاعیه‌ای مدعی شد که یک کشتی حامل نفت ایران را در اقیانوس هند توقیف کرده است.

به گزارش مشرق، وزارت جنگ آمریکا در اطلاعیه‌ای مدعی شد که نیروهای این کشور روز گذشته در اقیانوس هند یک کشتی تحریم‌شده که در حال حمل نفت از ایران بود را توقیف کردند.

طبق ادعای وزارت جنگ آمریکا این کشتی Majestic X نام دارد.

پیشتر نیز دولت تروریستی آمریکا در اقدام دزدی آشکار به یک کشتی کانتینربر ایرانی به‌نام توسکا که از چین عازم ایران بود، در خلیج عمان حمله کردند.

پس از حمله آمریکایی‌ها به این کشتی، نیروهای ایرانی نیز با پهپاد به‌سمت بعضی کشتی‌های نظامی آمریکایی حمله کردند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.