سامانه بارشی از شنبه خوزستان را دربرمی‌گیرد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 11:59
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا اواسط روز شنبه جو استان پایدار است اما از بعد آن، سامانه بارشی جدید خوزستان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تا اواسط روز شنبه جوی نسبتاً پایدار همراه با روند افزایش دما در سطح استان مورد انتظار است.

وی افزود: سپس به‌تدریج استان تحت تأثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد که تا اواسط هفته در اغلب نقاط سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید و ریزش تگرگ در برخی نواحی خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: شمال خلیج فارس نیز طی این روزها مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه توضیح داد: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۳۳.۲ و ایذه با ۸.۴ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

سبزه‌زاری گفت: در همین مدت اهواز به بیشینه دمای ۳۰.۹ و کمینه ۱۴.۵ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.