آغاز بارش‌ها از یکشنبه در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری مهر پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 10:34
شهرکرد- مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با ورود سامانه بارشی به استان طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه شاهد بارش‌های موثر خواهیم بود.

معصومه نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا نیمه‌های روز شنبه جو استان نسبتا پایدار بوده و آسمان صاف همراه با لکه‌ها ابر خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین برای روز جمعه وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود و از بعدازظهر روز شنبه شاهد افزایش ابر و ورود یک سامانه بارشی جدید به استان هستیم.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: با ورود این سامانه به استان طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه شاهد بارش‌های موثر خواهیم بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.