تجدید بیعت با رهبر انقلاب در لاهور

صدا و سیما پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 08:07
علمای شیعه پاکستان در لاهور به یاد «امام شهید امت» گرد هم آمدند و با رهبر انقلاب تجدید بیعت کردند.

تجدید بیعت با رهبر انقلاب در لاهور

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب و قلب فرهنگی پاکستان شاهد برگزاری اجتماع گسترده علمای شیعه در چهلم «امام شهید امت» بود؛ مراسمی که در آن محور اصلی سخنرانی‌ها بر تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و تاکید بر تداوم مسیر مقاومت متمرکز بود.

این مراسم در حوزه «جامعه المنتظر» با حضور جمع زیادی از علما و شخصیت‌های دینی و سیاسی از سراسر کشور برگزار شد. شرکت کنندگان ضمن گرامیداشت مقام والای شهید آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، بر نقش تعیین کننده انقلاب اسلامی در بیداری امت اسلامی و تحولات منطقه تاکید کردند.

در این گردهمایی چهره‌هایی، چون آیت‌الله حافظ ریاض نجفی، علامه سید ساجد نقوی، علامه راجا ناصر عباس جعفری و علامه سید جواد نقوی حضور داشته و بر لزوم انسجام امت اسلامی در شرایط حساس کنونی تاکید کردند.

سخنرانان با حضرت آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و اعلام کردند که مسیر مقاومت با قدرت ادامه خواهد یافت.

آنان همچنین حمایت همه‌جانبه جامعه شیعیان پاکستان از جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمن آمریکایی و صهیونیستی را مورد تاکید قرار دادند.

در بخش دیگری از این مراسم، بر ضرورت وحدت امت اسلامی به عنوان راهبردی اساسی برای مقابله با سیاست‌های توسعه طلبانه صهیونیسم در منطقه تاکید شد؛ موضوعی که به گفته سخنرانان، عامل اصلی حفظ عزت و استقلال کشور‌های اسلامی در برابر فشار‌های خارجی است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.