نماینده مجلس: میدان نبرد را تا تنبیه متجاوز رها نخواهیم کرد

تابناک چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 23:53
ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: «ما جنگ را شروع نکردیم، اما پاسخ قاطع، کوبنده و پشیمان کننده‌ای به دشمن دادیم. آن پاسخ نابودکننده منتهی به این شد که آمریکایی‌ها به دنبال این باشند که به شکلی خود را از این جنگ و از این تله‌ای که در آن گرفتار شده بودند، خارج شوند. ما میدان نبرد را تا تنبیه جدی و پشیمان‌سازی نهایی متجاوز رها نخواهیم کرد.» اظهارات عزیزی را می‌بینید و می‌‌شنوید.
ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: «ما جنگ را شروع نکردیم، اما پاسخ قاطع، کوبنده و پشیمان کننده‌ای به دشمن دادیم. آن پاسخ نابودکننده منتهی به این شد که آمریکایی‌ها به دنبال این باشند که به شکلی خود را از این جنگ و از این تله‌ای که در آن گرفتار شده بودند، خارج شوند. ما میدان نبرد را تا تنبیه جدی و پشیمان‌سازی نهایی متجاوز رها نخواهیم کرد.» اظهارات عزیزی را می‌بینید و می‌‌شنوید.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.