النصر، افزایش سهمیه ایران در آسیا را قطعی کرد!

برترین‌ها چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 22:59
النصر با تحقیر الاهلی، افزایش سهمیه ایران در لیگ نخبگان را قطعی کرد.

خبرگزاری آنا: تیم فوتبال النصر عربستان با کسب پیروزی پرگل با نتیجه ۵ بر یک مقابل الاهلی قطر، به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲ صعود کرد.

7

با این نتیجه و حذف الاهلی قطر، تکلیف سهمیه‌های نمایندگان کشورهای قطر و ایران در دو فصل آینده لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا ۲ مشخص شد.

بر این اساس و با حذف الاهلی عربستان، سهمیه تیم‌های ایرانی در رقابت‌های لیگ نخبگان فصل ۲۰۲۷–۲۰۲۸، دو سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی‌آف است. البته این در صورتی است که در جلسه روز جمعه کنفدراسیون فوتبال آسیا، با طرح ۳۲ تیمی شدن لیگ نخبگان موافقت نشود و تعداد تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها همچنان ۲۴ تیم باقی بماند.

در صورتی که تعداد تیم‌های لیگ نخبگان در دو فصل آینده افزایش پیدا نکند، سهمیه ایران در این رقابت‌ها دو سهمیه مستقیم به‌علاوه یک سهمیه در پلی‌آف خواهد بود. البته روز گذشته یک سایت خارجی مدعی شد سهمیه تیم‌های ایرانی در صورت ۳۲ تیمی شدن لیگ نخبگان نیز، دو سهمیه مستقیم و دو سهمیه پلی‌آف است.

9

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.