حضور خدام رضوی در استان‌ها مایه برکت است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 22:30
یزد - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد حضور خادمان حرم مطهر رضوی را مایه برکت دانست و گفت: ملت ایران همواره از لطف و عنایت امام رضا(ع) برخوردار بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمدرضا ناصری، شامگاه چهارشنبه در دیدار با خادمان حرم مطهر رضوی، حضور آنان را مایه برکت دانست و گفت: گویی عطر بهشت را با خود به همراه آورده‌اید.

وی با تأکید بر اینکه همه مردم ایران مهمان امام رضا(ع) هستند، افزود: لطف و عنایت آن حضرت همواره شامل حال ملت ایران بوده و خواهد بود.

حضور خدام رضوی در استان‌ها مایه برکت است

آیت‌الله ناصری در پایان ابراز امیدواری کرد: در ایام دهه کرامت، نگاه و توجه حضرت رضا(ع) شامل حال رزمندگان شجاع و ملت ایران شود که بیش از ۵۰ روز است در میدان و خیابان حضور دارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.