امیرحسین قیاسی: اگر باعث رنجش خانواده‌های داغدار شدم، عذر می‌خوام/ گفتن از اینترنت، جلوتر از بچه‌های میناب اشتباه بود

خبرآنلاین چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 21:01
امیرحسین قیاسی پس از انتقاداتی که در روزنامه‌های اصولگرا ازجمله «فرهیختگان» و «خراسان» و همین‌طور برنامه «پاورقی» (محمدرضا شهبازی- شبکه ۲) نسبت به او مطرح شد، این‌بار در استوری اینستاگرامش نوشت: «گفتن از اینترنت، جلوتر از بچه‌های میناب و بچه‌های وطن اشتباه بود، صادقانه عذر می‌خوام.»

به گزارش خبرآنلاین، امیرحسین قیاسی پس از انتقاداتی که در روزنامه‌های اصولگرا ازجمله «فرهیختگان» و «خراسان» و همین‌طور برنامه «پاورقی» (محمدرضا شهبازی- شبکه ۲) نسبت به او مطرح شد، این‌بار در استوری اینستاگرامش این‌طور نوشت: 

«در تمام زندگیم سعی کردم انتقادپذیر باشم و حرف درست رو بپذیرم. گفتن از اینترنت، جلوتر از بچه‌های میناب و بچه‌های وطن اشتباه بود، صادقانه عذر می‌خوام. لطفا کلمه‌ی «وطن‌فروش» رو این‌قدر راحت خرج نکنید. اگر از اینترنت گفتم علتش صدها هزار نفر از هم‌وطنامون بود که تحت تاثیر قطعی اینترنت، شغلشون رو از دست دادن و تحت فشارن و این فشار در هفته‌های آینده بیشتر به چشم می‌آد. اگر ناخواسته باعث رنجش خانواده‌های داغدار شدم، عذر می‌خوام. دوستتون دارم، کوچیک شما؛ امیرحسین.»   

امیرحسین قیاسی، برنامه‌ساز شناخته‌شده روز یکشنبه ۳۰ فروردین برگشتن و از سر گرفتن ساخت برنامه در اینستاگرام را مستلزم داشتن اینترنت دانست و تاکید کرد همه برای برگشتن، اینترنت می‌خواهند. داده‌های منتشرشده از سوی نت‌بلاکس نشان می‌دهد ایران امروز، چهارشنبه دوم اردیبهشت در پنجاه‌وچهارمین روز از خاموشی گسترده اینترنت قرار دارد؛ اختلالی که بیش از ۱۲۷۲ ساعت به طول انجامیده است.

امیرحسین قیاسی: اگر باعث رنجش خانواده‌های داغدار شدم، عذر می‌خوام/ گفتن از اینترنت، جلوتر از بچه‌های میناب اشتباه بود

۲۴۲۲۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.