قالیباف خطاب به آمریکا: با قلدری به اهداف خود نمی‌رسید

الف چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 20:49
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازگشایی تنگه هرمز با نقض فاحش آتش‌بس ممکن نیست، گفت: با تجاوز نظامی به اهداف خود نرسیدند، با قلدری هم نخواهند رسید.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: 

«آتش‌بس کامل وقتی معنا دارد که با محاصره دریایی و گروگان‌گیری اقتصاد دنیا نقض نشود و جنگ‌افروزی صهیونیست‌ها در همه جبهه‌ها متوقف باشد؛ بازگشایی تنگه هرمز با نقض فاحش آتش‌بس ممکن نیست.

با تجاوز نظامی به اهداف خود نرسیدند، با قلدری هم نخواهند رسید. تنها راه، پذیرش حقوق ملت ایران است.»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.