شاهین فر: تفاهم‌نامه ۴ همتی اقدام مشترک بازآفرینی شهری زنجان امضا شد 

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 20:46
زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تفاهم‌نامه ۴ همتی اقدام مشترک بازآفرینی شهری زنجان امضا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید شاهین فر، گفت: تفاهم‌نامه اقدام مشترک بازآفرینی شهری بین شهرداری زنجان و اداره کل راه و شهرسازی استان با هدف تأمین مالی پروژه‌های عمرانی و فرهنگی از محل عایدات پروژه محور شهید دلجویی و داودقلی منعقد شد.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه ۴ همتی اقدام مشترک بازآفرینی شهری زنجان بین شهرداری زنجان و اداره کل راه و شهرسازی استان بیان داشت: این تفاهم‌نامه با هدف۸ تأمین مالی پروژه‌های عمرانی و فرهنگی از محل عایدات پروژه محور شهید دلجویی و داودقلی منعقد شده و طرفین در مطالعه، طراحی، تملک، احداث و تأمین اعتبار مشارکت خواهند کرد.

شاهین فر ابراز کرد: این تفاهم‌نامه در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان تنظیم و پس از طی روال اداری در سال جاری به امضا رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،پروژه‌های مشمول این تفاهم‌نامه را شامل جابجایی کوی فاطمیه، تملک املاک طرح فضای سبز، تعریض معابر متعدد، تکمیل سبزه میدان، احداث بوستان‌های دهخدا و شهر، اجرای پروژه شهیدان کریمی و احداث کاربری‌های فرهنگی و ورزشی اعلام کرد و افزود: منابع مالی این پروژه‌ها به میزان ۵۰ درصد توسط شهرداری و ۵۰ درصد توسط اداره کل راه و شهرسازی از محل عایدات دو پروژه مذکور به ارزش نزدیک به ۲ همت تأمین می‌شود.

شاهین فر گفت: با انعقاد این تفاهم‌نامه، مجموع اعتبار پروژه‌های یاد شده و سایر پروژه‌های مورد نیاز شهر به حدود ۴ همت می‌رسد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.