اقتصادنیوز: سرپرست دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد سازمان غذا و دارو گفت: هرگونه اعطای جایزه در فروش اقلام دارویی به ویژه ذخایر استراتژیک ممنوع است و متخلفان موظف به بازگشت کامل مبالغ دریافتی خواهند بود.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سعید مهرزادی، با بیان اینکه برخی شرکتهای تولید کننده اقدام به اعطای جایزه حتی روی اقلام ذخایر استراتژیک کرده اند، افزود: این اقدام در حوزه دارو، به ویژه برای اقلام ذخایر استراتژیک، ممنوع است.
وی تصریح کرد: هر فرد یا شرکتی که در فروش اقلام ذخایر استراتژیک حتی یک درصد جایزه در نظر گرفته باشد، موظف است کل مبلغ را بهصورت کامل بازگرداند.
مهرزادی خاطرنشان کرد: همانطور که اعطای جایزه برای اقلام ذخایر استراتژیک مجاز نیست، این ممنوعیت شامل سایر اقلام دارویی نیز میشود و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد خواهد شد.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.