تنباکوی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد در ملارد کشف شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 17:44
ملارد- معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از کشف تنباکوی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در ملارد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اعلام کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی ملارد حین کنترل و بازدید از انبارهای توزیع دخانیات در این شهرستان، موفق به شناسایی یک انبار متخلف شدند.

بر اساس این گزارش، در بازرسی از این انبار تعداد ۷۹۸ پاکت تنباکوی خارجی و قاچاق کشف و در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند.

کارشناسان ارزش تنباکوهای مکشوفه را بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.