
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، محمدرضا فضلی سرپرست فدراسیون اسکیت در حاشیه مراسم روز جهانی اسکیت و گرامیداشت شهدای اسکیتباز جنگ تحمیلی دوم و سوم گفت: صدودومین سالگرد تاسیس فدراسیون اسکیت است و تمام کشورها این روز را گرامی میدارند و مراسمی برگزار میکنند. همچنین مراسم گرامیداشت یادبودی برای شهدای میناب انجام دادیم و آرزو میکنیم. با وجود شجاعت و قدرتی که در این جنگ از نیروهای نظامی خود دیدیم، امیدوارم در نهایت شرایط به سمت صلح شرافتمندانه و پایدار برود و بتوانیم رشته اسکیت را توسعه دهیم و همچنین تمرینات خود را ادامه دهیم تا در عرصه بین المللی افتخار کسب کنیم.