۹ دستگاه ماینر در دشت آزادگان کشف شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 14:00
اهواز - فرمانده انتظامی دشت آزادگان از کشف ۹ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز (ماینر) در یکی از مناطق این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین بیت سیاح اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر استفاده از دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز (ماینر) در یکی از محلات شهرستان دشت آزادگان، موضوع در دستور کار پلیس انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات فنی، به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن تعداد ۹ دستگاه استخراج رمز ارز و یک قبضه سلاح شورشی کشف کردند.

سرهنگ بیت سیاح با بیان اینکه در این راستا دو متهم دستگیر شدند، بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی ماینر کشف شده را بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.