رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لنگرود:ادامه عملیات پروژه نهال‌کاری در بزرگراه شهید املاکی

خبرآنلاین سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 12:27
مصطفی سالم، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنگرود از ادامه عملیات پروژه نهال‌کاری در بزرگراه شهید املاکی خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین گیلان، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنگرود از ادامه عملیات پروژه نهال‌کاری در بزرگراه شهید املاکی خبرداد. مصطفی سالم با اعلام این خبر افزود: نهال‌کاری مسافت حدودا هشت کیلومتری بزرگراه سردار شهید املاکی از بهمن ماه ۱۴۰۴ آغاز ولی بعد از شروع جنگ آمریکایی-صهیونی مدتی متوقف گردیده بود که امروز در اقدامی مشترک با همکاری شهرداری‌های لنگرود، شلمان، کومله، چاف و چمخاله، دهیاری دیوشل و اداره راه شهرستان مجددا از سر گرفته شد.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ نهال‌کاری و کاشت درخت و همچنین توسعه فضای سبز شهری بیان کرد: پروژه نهال‌کاری بزرگراه شهید املاکی بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت مساعد بودن هوا تا پایان ماه جاری به اتمام‌ می‌رسد. سالم در پایان با بیان اینکه بر اساس آموزه‌های دینی و فرمایش پیامبر (ص) کاشت نهال و حفاظت از درختان و منابع طبیعی وظیفه همه آحاد جامعه است، افزود: در این پروژه بیش از ۱۲۰۰ اصله نهال زینتی غرس می‌شود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.