صدای اعتراض پرسپولیسی‌ها بلند شد

خبرآنلاین سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 11:23
بازیکنان پرسپولیس به شرایط این روزهای فوتبال معترض هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با تصمیم سازمان لیگ، ادامه مسابقات لیگ برتر که به دلیل شرایط جنگی متوقف شده بود به بعد از بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ موکول شد.این موضوع علاوه بر نارضایتی تعدادی از مربیان شاغل در لیگ برتر، گلایه‌های زیاد بازیکنان پرسپولیس را هم در پی داشته است.

به نقل از فارس، برخی از بازیکنان پرسپولیس در این خصوص معتقدند که اگر مسابقات لیگ برتر ادامه پیدا می‌کرد، با توجه به روند بازی‌ها، این تیم شانس صعود به رتبه‌های بالای جدول را داشت اما موکول کردن ادامه بازی‌ها به بعد از جام‌جهانی، باعث می‌شود شرایط پرسپولیس هم دچار دستخوش شود.

تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در جلسه روز گذشته با مدیرعامل این باشگاه در محل تمرین، گلایه خود را از تعطیلی مسابقات لیگ ابراز داشتند چرا که آنها معتقد بودند در صورت ادامه مسابقات لیگ برتر، شرایط پرسپولیس با بازی‌های ابتدایی نیم فصل دوم کاملا متفاوت بود.

بازیکنان پرسپولیس بابت توقف به وجود آمده در مسابقات لیگ برتر گلایه دارند. آنها در روزهای اخیر تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشته بودند اما تصمیم جدید سازمان لیگ باعث شد تا تمرینات پرسپولیس تا زمان نامشخصی تعطیل شود.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.