توقیف موتورسیکلت ۳.۵ میلیارد ریالی در ملارد

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 11:19
ملارد- معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز و دستگیری مالک آن در ملارد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز و دستگیری مالک آن در ملارد خبر داد.

بر اساس این گزارش، مأموران پلیس امنیت اقتصادی ملارد حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی، موفق به شناسایی یک دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز شدند که در عملیاتی غافلگیرانه، آن را توقیف و راکب آن را دستگیر کردند.

کارشناسان ارزش موتورسیکلت توقیفی را بالغ بر ۳.۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.