افزایش ۲۰ درصدی کمک هزینه رزیدنت‌های پزشکی

صدا و سیما سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 08:27
وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی بخشنامه افزایش ۲۰ درصدی کمک هزینه دستیاران تخصصی و پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی را ابلاغ کرد.

افزایش ۲۰ درصدی کمک هزینه رزیدنت‌های پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت طی بخشنامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سراسر کشور از افزایش اعتبارات مربوط به پرداخت کمک هزینه دستیاران تخصصی بالینی (رزیدنت‌های) و الزام پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی به آنها از ابتدای فروردین‌ماه ۱۴۰۵ خبر داد.

در این بخشنامه آمده است:

روسای محترم دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سراسر کشور

با سلام و احترام.

با توجه به افزایش اعتبارات مربوطه به پرداخت کمک هزینه دستیاران تخصصی (رزیدنت‌ها) در قانون بودجه سال ۱۴۰۵ کل کشور و همچنین تصویب پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی در الزامات قانون مذکور، ضرورت دارد کلیه دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نسبت به افزایش کمک هزینه رزیدنت‌ها از تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۰۱ به میزان ۲۰ درصد و پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی آنان اقدام نمایند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.