احتمال بازگشت دو دختر فوتبالیست پناهنده به کشور

خبرآنلاین دوشنبه 31 فروردین 1405 - 22:15
وزیر ورزش و جوانان در خصوص دو دختر فوتبالیست ایران که در استرالیا پناهنده شده‌اند به زودی خبرهای خوش به مردم می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اسفند سال گذشته تیم ملی فوتبال زنان ایران در حالی برای شرکت در مسابقات جام ملت‌های آسیا به استرالیا سفر کرده بود که همزمان با قرار گرفتن کشور در جنگ تحمیلی، برخی حواشی نیز پیرامون ملی‌پوشان شکل گرفت.

به نقل از ورزش سه، ۷ نفر از بازیکنان و اعضای تیم ملی با ترک هتل محل اقامت، پیشنهاد پناهندگی استرالیا را پذیرفتند. موضوعی که با مانور تبلیغاتی دشمن نیز همراه شد اما طولی نکشید که تک تک بازیکنان از تصمیم قبلی خود پشیمان شدند و به جمع دوستان خود بازگشتند. با این حال، فاطمه پسندیده و عاطفه رمضانی‌زاده همچنان در استرالیا ماندند و فوتبالشان را آنجا پیگیری کردند.

در نهایت کاروان تیم ملی زنان بعد از بازگشت به ایران در شهرهای مختلف مورد استقبال مردم قرار گرفت و حالا که حدود یک ماه از آن ماجراها سپری شده، وزیر ورزش و جوانان می‌گوید به زودی دو بازیکن دیگر نیز به ایران برمی‌گردند.

احمد دنیامالی در این خصوص تاکید کرد: «این دو بازیکن هم بچه های ما هستند. چه بسا از هفت نفری که رفته بودند، علیرغم آن پیشنهادات اغواکننده‌ای که بود، پنج نفر همان موقع برگشتند. ما همین دستور رئیس جمهور را مبنا قرار دادیم و انشاالله در آینده خبرهای خوبی برای مردم خواهیم داشت.»

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به اینکه آیا خبر خوش مربوط به همین دو ورزشکار است، پاسخ داد: «انشاالله.»

۲۵۷ ۲۵۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.