وزیر بهداشت از انستیتو پاستور بازدید کرد

بهداشت نیوز دوشنبه 31 فروردین 1405 - 18:40

به گزارش بهداشت نیوز محمدرضا ظفرقندی ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز با حضور در انستیتو پاستور ایران از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت

این بازدید در شرایطی انجام شد که انستیتو پاستور در پی حملات رژیم های تروریستی صهیونیستی و آمریکا، هدف قرار گرفته و بخش‌هایی از زیرساخت‌های آن دچار آسیب شده است.

وزیر بهداشت در جریان این بازدید، ضمن ارزیابی میدانی خسارات واردشده، بر تداوم فعالیت‌های تخصصی، تحقیقاتی و تولیدی این مرکز تأکید کرد و حفظ ظرفیت‌های راهبردی حوزه سلامت را اولویتی جدی در شرایط فعلی دانست.

انستیتو پاستور ایران به‌عنوان یکی از ارکان اصلی کشور در حوزه تولید واکسن و مقابله با بیماری‌های واگیر، نقشی کلیدی در تأمین امنیت زیستی و سلامت عمومی ایفا می‌کند.

در این بازدید علی جعفریان مشاور عالی وزیر و دکتر حسین کرمانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت حضور داشتند.

منبع: مهر

منبع خبر "بهداشت نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.