رئیس شورای اطلاعرسانی دولت با اشاره به بازدیدهای میدانی رئیسجمهور پس از آتشبس، تاکید کرد که آرامش و معیشت هموطنان اولویت اصلی دولت پزشکیان است. الیاس حضرتی خاطرنشان کرد که دولت در هر شرایطی خود را موظف به صیانت از رفاه عمومی میداند.
رئیس شورای اطلاعرسانی دولت گفت: آرامش و معیشت هموطنان عزیز را اولویت میداند.
الیاس حضرتی رئیس شورای اطلاعرسانی دولت در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، به شرح زیر نوشت:
"از نخستین روز آتشبس، رئیسجمهور پزشکیان، با حضور میدانی در وزارتخانهها و نهادهای اجرایی، هم از مجاهدت و ایستادگی خدمتگزاران دولت قدردانی کرده، هم بیواسطه در جریان خسارتها، برنامههای احیا و بازسازی قرار گرفته و برای تداوم خدمترسانی، جبران آسیبها و حمایتهای اقتصادی و اجتماعی از مردم، دستورات لازم را صادر کرده است.
معنای این حضور، روشن است: دولت، برای ایران و در هر شرایطی؛ چه جنگ و چه صلح، آرامش و معیشت هموطنان عزیز را اولویت میداند."

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.