نادری: شرایط قهرمانی را داریم

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 15:32
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: وضعیت تیم مطلوب است و شرایط قهرمانی را داریم تا بتوانیم این عنوان را تکرار و پرچم کشورمان را به اهتزاز در آوریم.

نادری: امیدواریم پرچم ایران را در مسابقات پیش رو به اهتزاز درآوریم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص شرایط تیم ملی بیان کرد: رفته رفته شرایط اردویی و تمرینی تیم در حال بهتر شدن است و به آمادگی نسبی رسیدیم. به رغم توقف ۵۰ روزه تمرینات، در این مدت ۱۱ روزه‌ای که در سانیا هستیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: اولین دیدار ما مقابل امارات است که پنجشنبه برگزاری می‌شود. در کل وضعیت تیم مطلوب است و شرایط قهرمانی را داریم تا بتوانیم این عنوان را تکرار و پرچم کشورمان را به اهتزاز در آوریم.
در پایان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: رشته فوتبال ساحلی شرایط خاص خودش را دارد و و تیم‌های عربستان، امارات و عمان شرایط بسیار خوبی دارند و سرمایه گذاری بلند مدتی کرده‌اند، البته باید عنوان کنم تیم ژاپن به این رقابت‌ها نیامده، اما در کل تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هزینه‌ی خوبی کرده‌اند و با تدارکات و اردو‌های خوبی راهی سانیا شدند. صرف نظر از موانعی که سر راه ما بود مدعی اول قهرمانی هستیم و با تمام تلاش برای افتخار آفرینی به مصاف حریفان می‌رویم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.