هشدار نارنجی برای تداوم بارش‌ها در خوزستان

خبرگزاری مهر دوشنبه 31 فروردین 1405 - 13:18
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: فعالیت سامانه بارشی در اغلب مناطق استان تا اوایل وقت چهارشنبه ادامه دارد.

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی شماره ۶ مورخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۵ اظهار کرد: پیرو هشدار سطح نارنجی شماره ۵ مورخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۵، تداوم فعالیت سامانه بارشی از اوایل وقت سه‌شنبه تا اوایل وقت چهارشنبه در اغلب نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: این سامانه بیشتر مناطق شمالی، شمال‌شرقی، شرقی، جنوب‌شرقی، جنوبی، جنوب‌غربی، مرکزی و ارتفاعات استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: در سایر مناطق نیز احتمال شدت گرفتن بارش‌های نقطه‌ای وجود دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.