آغاز بارگیری و حمل سیمان صادراتی از ایستگاه شاهرود

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 12:07
بارگیری وحمل اولین محموله سیمان از شاهرود به مقصد بندر کاسپین از طریق خطوط ریلی در سال جدید آغاز شد.

آغاز بارگیری و حمل سیمان صادراتی از ایستگاه شاهرود
  به گزارش گروه حمل و نقل و گردشگری خبرگزاری صدا و سیما ،  علیرضا رضائی برون مدیرکل راه‌آهن شمالشرق  با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای اهداف راه‌آهن در جذب و شناسایی چشمه‌های بار و پس از رایزنی‌ها و توافقات صورت گرفته با صاحبان کالا، بارگیری و حمل سیمان از مبدا شاهرود به مقصد بندر کاسپین از طریق خطوط ریلی در دستور کار قرار گرفته و اولین محموله مورد نظر در سال جاری با موفقیت بارگیری و آماده حمل شد.

رضائی برون با اشاره به مزایای حمل و نقل ریلی از جمله کاهش مصرف سوخت، امکان حمل بار‌های انبوه و کاهش آلودگی محیط زیست افزود: باوجود ترافیک سنگین قطار‌های مسافری در این منطقه، آمادگی کامل جهت حمل بار از طریق خطوط ریلی را داریم و صرفا در سال گذشته ۱۲۳ هزار تن محموله سیمان صادراتی از طریق خطوط ریلی این منطقه به مقاصد مختلف جابجا شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.