برداشت گندم در ۴۷ هزار هکتار از اراضی دشتستان آغاز شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 31 فروردین 1405 - 09:21
بوشهر- معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار دشتستان گفت: برداشت گندم در ۴۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان آغاز شد.

ارسلان میلکی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز فصل برداشت گندم در دشتستان اظهار کرد: شهرستان دشتستان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در عرصه کشاورزی است که یکی از مهمترین محصولات این شهرستان گندم است.

وی ضمن تقدیر از کشاورزان و تولید کنندگان گندم در شهرستان دشتستان،‌ اضافه کرد: ارزش تولید محصولات کشاورزی و تامین امنیت غذایی همپای تامین امنیت ملی و تمامیت ارضی کشور است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار دشتستان تاکید کرد: توجه به شرایط اقلیمی و سطح زیر کشت گندم دشتستان در سال جاری ۴۷ هزار و ۸۰۰ هکتار است که ۲۵۰ کمباین کار برداشت را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود حدود ۵۰ هزار هزار تن گندم در این شهرستان برداشت شود تصریح کرد: همکاری همه دستگاه‌ها برای برداشت محصول ضروری است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.