سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا اعلام کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دزدی دریایی و مسلحانه ارتش آمریکا را به زودی پاسخ خواهند داد.
به گزارش شمال نیوز، سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا اعلام کرد: آمریکای متجاوز با نقض آتشبس و راهزنی دریایی، با شلیک به سوی یکی از کشتیهای تجاری ایران در آبهای دریای عمان و از کار انداختن سیستم ناوبری آن، با پیاده کردن تعدادی از تفنگداران تروریست خود روی عرشه شناور یاد شده، آن را مورد تجاوز قرار دادند.
وی افزود: هشدار میدهیم که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این دزدی دریایی و مسلحانه ارتش آمریکا را به زودی پاسخ داده و تلافی خواهند نمود.
منبع خبر "
شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.