خلیل‌زاده: همه باید پای کار بیایند تا ایران زیبا داشته باشیم

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 07:02
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر در جام جهانی موفقیت و پیروزی به دست بیاوریم، آن را به مردم و شهدای ایران تقدیم می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، شجاع خلیل‌زاده پس از حضور در تجمعات میدانی ولیعصر تهران، اظهار داشت: از مردم عزیز می‌خواهم همه‌جوره پای‌کار آمده و در سامانه "پاکار" ثبت‌نام کنند. باید دست‌به‌دست هم بدهیم تا کار خیلی خوبی انجام بدهیم.

وی افزود: از تمامی ورزشکاران، از جمله فوتبالیست‌ها، والیبالیست‌ها و کشتی‌گیران، در خواست می‌کنم که دست به دست هم بدهند و در این تجمعات خیابانی حاضر شوند تا مردم را دلگرم کنند.

کاپیتان ملی‌پوش تراکتور گفت: اگر در جام جهانی ببریم و پیروزی به دست بیاوریم، آن را به مردم و شهدای ایران تقدیم می‌کنیم، شهدا جان خود را از دست دادند تا ما بتوانیم راحت زندگی کنیم.

خلیل‌زاده اضافه کرد: ببینید چه جمعیتی به میدان ولیعصر آمده است. همه باید دست‌به‌دست بدهیم تا ایران زیبا بسازیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.