سیم‌بان‌های عسلویه تجلیل شدند

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 21:08
بوشهر- به مناسبت روز سیم‌بان، از تلاش‌های بی‌وقفه سیم‌بان‌های عسلویه بویژه در ایام جنگ تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار عسلویه عصر یکشنبه به مناسبت روز سیمبان با حضور در مدیریت برق شهرستان، از تلاش‌های بی‌وقفه سیمبان‌ها در دوران جنگ تقدیر و آن را «جهاد فی سبیل الله» توصیف کرد.

اسکندر پاسالار اظهار کرد: تلاش‌های بی‌وقفه سیمبان‌ها در دوران جنگ، مصداق بارز جهاد فی سبیل الله است و این عزیزان با تأمین، پایداری برق، نقش کلیدی در این ایام ایفا کردند.

سیم‌بان‌های عسلویه تجلیل شدند

فرماندار شهرستان عسلویه در این برنامه با اهدای لوح یادبود از زحمات شبانه‌روزی آنان در ایام جنگ تجلیل به عمل آورد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.