کشتارگاه جدید دام در خرم‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 20:22
خرم‌آباد - مدیرکل دامپزشکی لرستان، گفت: طی روزهای آینده کشتارگاه جدید دام در شهرستان خرم‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زبردست عصر امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: طی روزهای آینده کشتارگاه جدید دام در شهرستان خرم‌آباد در راستای خدمات‌رسانی بهتر به هم استانی‌های عزیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: باتوجه‌به اینکه توسعه صنعت کشتارگاهی گامی بزرگ در راستای ارتقای کیفیت بهداشتی استحصال گوشت قرمز و افزایش خدمات‌رسانی اجتماعی در استان خواهد شد با صدور مجوزهای لازم دومین کشتارگاه صنعتی دام با ظرفیت هزار رأس دام سبک و ۳۰۰ رأس دام سنگین طی روزهای آتی در مرکز استان افتتاح خواهد شد.

مدیرکل دامپزشکی لرستان، تصریح کرد: این واحد کشتارگاهی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و در زمینی به مساحت سه هکتار احداث شده است.

زبردست، گفت: در حال حاضر ۱۲ واحد کشتارگاهی دام در استان لرستان فعال هستند و تلاش برای تبدیل واحدهای کشتارگاهی دام سنتی به صنعتی در این اداره کل ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.