مراسم بزرگداشت شهدای دانش‌آموز در آبپخش برگزار شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 19:40
بوشهر- همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) مراسم فرهنگی روز دختر و یادبود شهدای دانش آموز، با حضور دختران و نوآموزان آب‌پخشی در حسینیه حضرت علی اکبر (ع) این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، مراسمی فرهنگی با حضور دختران و نوآموزان آب‌پخشی عصر امروز (یکشنبه) در حسینیه حضرت علی اکبر محله بهرام‌آباد شهر آب‌پخش برگزار شد.

در این مراسم، به شهادت مظلومانه دختران دانش‌آموز میناب اشاره شد و یاد و خاطره این شهدا گرامی داشته شد.

مسئولان حاضر در مراسم، این شهدا را الگوهایی الهام‌بخش برای نسل جوان، به‌ویژه دختران شهرستان، معرفی کردند تا با الگوگیری از مسیر ایثار و فداکاری آنان، در جهت پیشرفت و آبادانی کشور گام بردارند.

برگزاری چنین مراسمی در حسینیه علی اکبر معلقه السلام محله بهرام آباد شهر آب‌پخش، علاوه‌بر پاسداشت مناسبت‌های مذهبی و ملی، فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگوسازی برای نسل جوان، به‌ویژه دختران، فراهم می‌آورد.

طی این برنامه فرهنگی، هدایایی به رسم یادبود به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

تجلیل از دختران و یادآوری خاطره شهدای دانش‌آموز، پیامی مهم در جهت انتقال ارزش‌های انقلابی و ملی به نسل آینده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.