ساماندهی قطعه ۴۲ بهشت زهرا توسط شهرداری منطقه یک تهران

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 14:49
پروژه ساماندهی قطعه ۴۲ بهشت زهرا با هدف ایجاد فضایی شایسته برای تدفین شهدا با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد، در مراحل پایانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید افشاری معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک تهران گفت: پس از اتمام بازسازی قطعه ۲۹ شهدا توسط شهرداری منطقه یک که شامل یکسان سازی و همسطح سازی سنگ قبور در قاب های همسان و دیگر اقدامات بود ساماندهی نیمی از قطعه ۴۲ بهشت زهرا نیز به مساحت ۷ هزار متر مربع در دستور کار منطقه یک قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: جهت اتمام هر چه سریعتر پروژه در حال حاضر اکیپ اجرایی به تعداد حداقل ۵۰ نفر در محل مشغول به کار هستند.

افشاری تصریح نمود: شروع عملیات اجرایی از ابتدای جنگ اخیر بوده و طبق برنامه زمان بندی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ به اتمام خواهد رسید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.