خبر فرمانده هوافضای سپاه از ناکامی آمریکا و اسرائیل در بازسازی مهمات/ سکوهای پرتاب موشک و پهپاد را پر کردیم؛ حتی بیشتر از قبل جنگ

خبرآنلاین یکشنبه 30 فروردین 1405 - 14:43
سردار موسوی در فضای مجازی نوشت: در دوره توقف آتش، سرعت ما در بروزرسانی و پرکردن سکوهای پرتاب موشک و پهپاد، از قبل جنگ هم بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سیدمجید موسوی، فرمانده نیروی هوافضای سپاه، با انتشار فیلم اورهال و بازسازی ذخایر موشکی و پهپادی نوشت:

در دوره توقف آتش، سرعت ما در بروزرسانی و پرکردن سکوهای پرتاب موشک و پهپاد، از قبل جنگ هم بیشتر است.

خبر داریم که دشمن در ایجاد این شرایط برای خود ناتوان است و مجبورند مهمات را از آن سوی دنیا قطره‌چکانی بیاورند.

این مرحله جنگ را هم باختند! هم تنگه را باختند؛ هم لبنان و منطقه را.

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.