افزایش ۱۷۵ درصدی بودجه آبرسانی گرمسار؛ ۲۷۵میلیارد تومان برای رفع تشنگی

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 14:42
گرمسار- نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس از افزایش چشمگیر بودجه آبرسانی این شهرستان خبر داد و گفت: بودجه مصوب از ۱۰۰ میلیارد تومان به ۲۷۵ میلیارد تومان رسیده است.

یاسر عربی در حاشیه بازدید از طرح‌های آبرسانی گرمسار در گفتگو با خبرنگار مهر از افزایش چشمگیر بودجه طرح‌های آبرسانی شهرستان گرمسار خبر داد و تأکید کرد: کاهش مشکلات تأمین آب در مناطق شهری و روستایی در اولویت قرار دارد.

وی گفت: بودجه مصوب ابتدایی برای این طرح‌ها ۱۰۰ میلیارد تومان بوده که اکنون به ۲۷۵ میلیارد تومان افزایش یافته است.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی هدف از این افزایش اعتبار را تقویت زیرساخت‌های آبرسانی سرعت‌بخشی به روند اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام عنوان کرد.

عربی با تأکید بر اینکه کاهش دغدغه‌های تأمین آب شرب و کشاورزی در دستور کار جدی قرار دارد، افزود: با این اعتبارات، شاهد شتاب قابل توجهی در اجرای طرح‌های آبرسانی خواهیم بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با تخصیص به موقع این بودجه، گام مؤثری در راستای رفع محرومیت و بهبود وضعیت آبرسانی در مناطق شهری و روستایی گرمسار برداشته شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.