افزایش ۲۰ درصدی صادرات پتروشیمی خراسان

خبرآنلاین یکشنبه 30 فروردین 1405 - 13:22
مدیرعامل پتروشیمی خراسان گفت: ارزش صادرات محصولات مجموعه پتروشیمی در خراسان شمالی در سال ۱۴۰۴ نسبت به سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی پتروشیمی خراسان، عیسی نوروزی پور در جمع مدیران مجتمع پتروشیمی خراسان ضمن تقدیر از تلاش همکاران گفت: در سالی که گذشت با بیش از ۱۰۷ میلیون دلار صادرات محصولات خود توانستیم رکورد جدیدی را به ثبت برسانیم.

عضو هیأت مدیره پتروشیمی خراسان اظهار کرد: صنایع پتروشیمی نقش موثری در تامین امنیت غذایی و ارزی آوری برای کشور دارند و اگر در اسفندماه جنگ سوم به ما تحمیل نمی شد، این رشد صادرات محصولات پتروشیمی خراسان به ۲۵ درصد می رسید.

 نوروزی پور تاکید کرد: ما نیز همانند رزمندگان جبهه های نبرد باید با جدیتی مضاعف در استمرار تولید و توسعه بازارهای هدف فعالیت کنیم.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.