گره ترافیکی کامیون‌ها در شلمچه و چذابه برطرف شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 12:31
اهواز - معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: با ترمیم پارکینگ‌های مرزی و تمدید فعالیت گمرک تا ساعت ۱۰ شب، گره ترافیکی کامیون‌ها در مرزهای شلمچه و چذابه برطرف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد کاظم‌نسب الباجی پیش از ظهر امروز یکشنبه اظهار کرد: با اجرای اقدامات فوری از جمله ترمیم پارکینگ‌های مرزی و افزایش ساعات فعالیت گمرک تا ساعت ۱۰ شب، روند تردد کامیون‌ها در مرزهای شلمچه و چذابه به حالت عادی بازگشته است.

وی گفت: اختلال ایجاد شده در تردد کامیون‌ها پس از آسیب دیدگی پارکینگ شلمچه به دلیل حمله رژیم صهیونیستی و آمریکا رخ داد که موجب کندی خروج و توقف برخی کامیون‌ها در این مرز شده بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان افزود: با تکمیل عملیات ترمیم و آماده سازی مجدد محوطه، اکنون کامیون‌ها به صورت منظم به پارکینگ هدایت می‌شوند و روند تردد بدون مشکل در حال انجام است.

وی توضیح داد: برای مدیریت وضعیت در مرز چذابه نیز تدابیری در نظر گرفته شد تا از تجمع ناگهانی خودروها جلوگیری شود.

کاظم‌نسب ادامه داد: در این مرز ابتدا ورود خودروها کنترل شد و پس از افزایش فشار ترافیکی، پارکینگ‌ها به سرعت آماده سازی و مسیرهای تردد ساماندهی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.