انتقال فوری تسلیحات آمریکا در منطقه به مکان های امن تر

نامه نیوز یکشنبه 30 فروردین 1405 - 12:15
آمریکا یواشکی سامانه‌های دفاعی خود را به اردن منتقل کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد آمریکا در حال دور کردن سامانه‌های دفاع گرانقیمت خود از تیررس موشکها و پهپادهای ایران است.

گزارش‌ها حاکی است آمریکا بی‌سر و صدا سامانه‌های پدافند هوایی خود را برای کاهش آسیب‌پذیری به اردن منتقل می‌کند.خبرگزاری اسپوتنیک با انتشار تصاویری گزارش داد، تصاویر ماهواره‌ای منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهند که آمریکا سامانه‌های پدافند هوایی تاد (THAAD) و پاتریوت (Patriot) خود را به اردن منتقل کرده است . این اقدام تلاشی برای کاهش آسیب‌پذیری در برابر حملات تلافی‌جویانه ایران تلقی می‌شود.براساس این گزارش، این سامانه‌ها که بخش اصلی شبکه دفاع موشکی آمریکا در منطقه را تشکیل می‌دهند، در برابر موشک‌های بالستیک و پهپادهای ایرانی آسیب‌پذیر بوده‌اند.اسپوتنیک با اشاره به این موضوه افزود، هنگامی که مواضع آمریکا هدف قرار می‌گیرند، تجهیزات آمریکایی به ارزش صدها میلیون دلار ناگهان به مکان‌های امن‌تر منتقل می‌شوند.

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.