فرماندار بیجار: همراهی مردم و دستگاه‌ها مانع اختلال در خدمات شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 11:56
بیجار- فرماندار بیجار با قدردانی از همراهی مردم و دستگاه‌های اجرایی گفت: در شرایط فشار و تهدیدات خارجی، روند خدمات‌رسانی در شهرستان بدون اختلال ادامه یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم کاظمی صبح یکشنبه در جلسه شورای اداری که در محل فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه کشور در وضعیت یک جنگ تحمیلی قرار دارد و در این میان رهبر معظم انقلاب به شهادت رسیدند، بر اهمیت آمادگی در این شرایط حساس تأکید کرد.

وی با اشاره به هجوم دشمن به کشور و هدف قرار گرفتن پل‌ها، پالایشگاه‌ها و زیرساخت‌ها، تصریح کرد: با وجود این حملات، دستگاه‌های خدمات‌رسان به خوبی پای کار بوده‌اند و حتی پس از اصابت موشک‌ها، شهرستان بیش از یک ساعت دچار قطعی برق نشد.

کاظمی همچنین با اشاره به افزایش جمعیت شهرستان، اعلام کرد: با وجود این روند، هیچ‌گونه اختلالی در ارائه خدمات ایجاد نشد و بیش از ۵۵ تن آرد در سطح شهرستان توزیع شد.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت حضور مسئولان در کنار مردم، خاطرنشان کرد: حضور در میدان و همراهی با شهروندان، پیام‌رسانِ پشتیبانی از نظام است.

وی همچنین از استقرار بیش از ده دستگاه ژنراتور در سطح شهر برای پیشگیری از هرگونه مشکل احتمالی در شبکه برق خبر داد.

فرماندار بیجار با اشاره به نقش نیروهای نظامی و انتظامی در تأمین امنیت و آرامش شهرستان، از حضور مستمر آنان در میان مردم و نقش موثرشان در جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در سطح شهرستان قدردانی کرد.

کاظمی در پایان با ابراز سپاس از مردم دیار گروس برای همکاری با اقدامات پدافندی و همراهی با مسئولان گفت: این رفتار نشانه‌ای از دوستداری مردم نسبت به نظام است و باید در راستای تکریم و خدمت‌رسانی به شهروندان تلاش کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.