انصارالله: اگر باب‌المندب را ببندیم انس و جن نمی‌توانند بازش کنند

مشرق نیوز یکشنبه 30 فروردین 1405 - 08:19
یک عضو ارشد جنبش انصارالله یمن نوشت که ترامپ باید دست از اقدامات مخرب خود بردارد و به حقوق امت اسلامی احترام بگذارد.

به گزارش مشرق، حسین العزی، معاون وزیر خارجه یمن و عضو ارشد جنبش انصارالله دونالد ترامپ و هم‌پیمانان او را به بستن تنگه راهبردی باب‌المندب تهدید کرد.

او در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به یاری خدا اگر صنعا تصمیم بگیرد تنگه باب‌المندب را ببندد، همه انس و جن‌ کاملاً ناتوان از باز کردن آن خواهند بود؛ بنابراین بهتر است ترامپ ـ و جهان همدست ـ فوراً به همه اقدامات و سیاست‌هایی که مانع صلح هستند پایان دهند و احترام لازم را به حقوق مردم و امت ما نشان دهند».

پیش از او «محمد العاطفی« وزیر دفاع یمن نیز از آمادگی نیروهای مسلح این کشور برای مقابله با هرگونه تهدید خبر داده و نوشته بود: نیروهای مسلح یمن در بالاترین سطح آمادگی برای مقابله با هر تجاوز علیه ملت یمن قرار دارند.

او گفت که جنگ اخیر به خوبی کارایی و اثربخشی وحدت جبهه‌ها را نشان داد و کارآمدی عملیات نظامی محور مقاومت را ثابت کرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.