عملیات خنثی‌سازی تسلیحات عمل‌نکرده دشمن در بوشهر انجام می شود

خبرگزاری مهر شنبه 29 فروردین 1405 - 23:39
بوشهر-فرماندار بوشهر با اشاره به عملیات خنثی‌سازی تسلیحات عمل‌نکرده دشمن در این شهر گفت: انفجارهای روز یکشنبه با هماهنگی انجام می‌شود و جای نگرانی نیست. 

محمد مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای عملیات تخصصی خنثی‌سازی و انهدام تعدادی از تسلیحات عمل‌نکرده متعلق به حملات جنایتکارانه آمریکای صهیونی، صبح یکشنبه ۳۰ فروردین از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۱:۰۰ در پایگاه هوایی بوشهر خبر داد.

فرماندار بوشهر تأکید کرد: انفجارها در این بازه زمانی کنترل‌شده بوده و جای نگرانی نیست.

مظفری ادامه داد: با عنایت به ضرورت پاک‌سازی و تأمین ایمنی مناطق پایگاه هوایی، عملیات تخصصی خنثی‌سازی و انهدام تعدادی از تسلیحات عمل‌نکرده متعلق به حملات جنایتکارانه آمریکایی صهیونی در دستور کار تیم‌های خنثی‌سازی قرار گرفته است و فردا یکشنبه اجرا خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.