مدارس بهاباد پای انقلاب و محیط‌زیست با اجرای پویش «نهال امید»

خبرگزاری مهر شنبه 29 فروردین 1405 - 19:44
یزد - مدیر آموزش و پرورش بهاباد با اشاره به اجرای پویش «نهال امید» گفت: نقش مدارس در ترویج فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست بسیار مؤثر است.
به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا تیموری عصر شنبه در مراسم کاشت درخت به یاد رهبر شهید و شهدای دانش‌آموز میناب با قدردانی از برگزارکنندگان پویش «نهال امید»، نقش مدارس را در ترویج فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست بسیار مؤثر دانست.
وی گفت: مشارکت دانش‌آموزان در چنین برنامه‌هایی، آنان را نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی خود آگاه‌تر می‌کند و زمینه‌ساز شکل‌گیری نسلی است که به محیط‌زیست، طبیعت و ارزش‌های انسانی احترام می‌گذارد.
مدیر آموزش و پرورش بهاباد با گرامی‌داشت یاد شهدا، افزود: کاشت هر نهال در حقیقت یادآور فرهنگ ایثار، پایداری و تداوم مسیر روشن شهیدان است و امروز دانش‌آموزان با کاشت این نهال‌ها پیوند خود را با ارزش‌های معنوی و هویتی جامعه مستحکم‌تر کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.