عملیات ساخت ۳ واحد خسارت‌ دیده در سلماس یک ماه آینده اتمام می یابد

خبرگزاری مهر شنبه 29 فروردین 1405 - 18:47
ارومیه - فرماندار سلماس گفت: عملیات ساخت ۳ واحد خسارت‌دیده از جنگ تحمیلی سوم در سلماس تا یک ماه آینده اتمام می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی علایی عصر شنبه در نشست هماهنگی بازسازی این سه واحد از آغاز روند ساخت سه واحد آسیب‌دیده در پی حملات اخیر خبر داد و اعلام کرد: عملیات اجرایی این طرح‌ها از امروز آغاز شده است.

فرماندار سلماس گفت: ساخت این واحدهای خسارت‌دیده با همکاری شهرداری‌ها و بنیاد مسکن وارد مرحله عملیاتی شده است.

علایی با اشاره به برنامه زمان‌بندی اجرای طرح افزود: تلاش می‌شود ظرف یک ماه، این واحدهای خسارت‌ دیده احداث و تحویل شوند.

فرماندار سلماس همچنین گفت: ارزیابی خسارت این واحدها انجام شده و مراحل پیش‌بینی و تأمین منابع برای اجرای پروژه‌ها با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط و دولت در حال پیگیری است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.