هشدار قرمز در ناوهای آمریکا

نامه نیوز شنبه 29 فروردین 1405 - 18:16
ایندیپندنت نوشت: نظامیان آمریکایی در جنگ ایران با کمبود غذا و افت شدید روحیه روبرو شدند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روزنامه بریتانیایی ایندیپندنت:گزارش‌ها حاکی است نیروهای آمریکایی مستقر در خاورمیانه هم‌زمان با جنگ ایران با کمبود شدید مواد غذایی مواجه شده‌اند؛ به‌طوری که برخی از آن‌ها ناچار به سهمیه‌بندی وعده‌های غذایی و تحمل گرسنگی طولانی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، خانواده نظامیان برای کمک به تأمین نیازهای آن‌ها بسته‌های غذایی ارسال کرده‌اند، اما با توقف خدمات پستی آمریکا به منطقه، این بسته‌ها به مقصد نرسیده و بلاتکلیف مانده‌اند.

یک ملوان نیروی دریایی مستقر روی ناو «یو اس اس تریپولی» در پیامی اعلام کرده که ذخایر به‌شدت رو به کاهش است و «روحیه نیروها به پایین‌ترین سطح خود خواهد رسید». در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار نیروی آمریکایی در منطقه حضور دارند و برخی ناوها از زمان آغاز درگیری‌ها در اواخر فوریه هنوز در هیچ بندری پهلو نگرفته‌اند.

 

 

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.